Dot Com Hrvatska

 

načini direktnog marketinga

 

 

 

 

DIREKTNI MARKETING

NAČINI DIREKTNOG MARKETINGA

ALATI DIREKTNOG MARKETINGA

POSLOVNE BAZE PODATAKA

REFERENTNA LISTA KLIJENATA

INFORMACIJE I KONTAKT

 

 

 

 

Neka ti udica bude uvijek bačena. U jezeru u kojem najmanje očekuješ, pojavit će se riba.

Ovidije

 

Načini direktnog marketinga su pozivanje potencijalnih kupaca telefonom i slanje poslovnih ponuda poštom, faksom ili e-mailom.

Zvanje kupaca telefonom je najdirektniji mogući oblik marketinga. Uspješnost takve kampanje je visoka i kreće se između 10 do 20%.

Slanje ponuda poštom također ima odličan odaziv potencijalnih kupaca, no puno je skuplje od telefona, faksa ili e-maila.

Zakonska regulativa slanja poslovnih ponuda e-mailom u Republici Hrvatskoj, regulirana je Zakonom o elektroničkim komunikacijama i Zakonom o zaštiti osobnih podataka.

 

Putem e-mail ponuda možete doprijeti najbrže do najvećeg broja potencijalnih kupaca. Također, tako ćete najbolje upoznati želje i potrebe Vaših kupaca i uspostaviti s njima prisan i trajan međusobni odnos.

Ako još niste odradili niti jednu e-mail kampanju, ne čekajte više ni dana. One su 100% uspješne. I to za sve djelatnosti i sve vrste proizvoda i usluga.

Ukoliko do sada na vaše web stranice još niste postavili obrazac za upis na vašu listu primatelja e-mail novosti, učinite to odmah. Kreiranje e-mail liste primatelja vaših novosti, imperativ je svake uspješne tvrtke ili obrta.

 

Telefonskim i e-mail ponudama vaš odnos s kupcem postaje neposredan. Direktnim obraćanjem kupcu pružate osjećaj sigurnosti i povjerenja u Vaše proizvode i usluge.

Takve ponude olakšavaju kupcu odluku o kupovini, te povećavaju njegovu vjernost i zadovoljstvo. Vi za njega više niste više bezlična tvrtka, a niti je on za Vas još jedan od običnih, bezličnih potrošača.

 

Direktan odnos u marketingu je uvijek na obostranu korist. Produbljivanje odnosa s kupcima drastično povećava prodaju.

Opipljive rezultate i učinkovitost direktnog marketinga možete odmah vidjeti i izmjeriti. Ako ste ikada nazivali vaše kupce ili im slali e-mail ponudu, onda i sami znate koliko su oni brzo reagirali i kupili od vas ponuđeno.

 

Velika prednost telefonskih, telefaks i e-mail ponuda jest ciljano oglašavanje. Svaki vaš pojedini proizvod ili uslugu možete ponuditi točno određenoj skupini kupaca.

Na taj način povećava se odziv na marketinšku kampanju, a snaga i resursi Vaše tvrtke se koncentriraju. Takvim pristupom, prodaja je zagarantirana.

 

Postprodajni rezultati direktnog marketinga su upravo nevjerojatni!

Kupac s kojim ste uspostavili odnos povjerenja putem telefona, pisma ili e-mail ponude, vraćat će sa svakim vašim novim proizvodom i uslugom.

Poznavanje želja i navika kupaca moguće je jedino ako oglašavate direktno.

 

U komunikaciji s kupcima putem telefona, pošte ili e-mail ponuda morate biti iskreni, nenapadni i umjereni.

Uz informacije o proizvodima i uslugama, uvijek trebate navesti podatke o vašoj tvrtki, a u e-mailu dati i upute za odjavu s liste primatelja.

 

E-mail ponudama možete upoznati kupce o svim vašim novim proizvodima i uslugama, popustima i drugim pogodnostima kad god za to imate potrebu.

Vrlo je bitno da e-mail ponude ne šaljete prečesto i bez pravog razloga. Periodične e-mail novosti (newslettere) najbolje je slati jednom tjedno. Sve više, može biti previše.

Primjere e-mail ponuda možete pogledati na stranici PRIMJERI E-MAIL PONUDA.

 

Najbolja karakteristika direktnog marketinga jest njegova cijena!

On je besplatan, a rezultati su mu neprocjenjivi.

Želite li direktno oglašavati? Ako je odgovor potvrdan, kliknite na slijedeću stranicu.

 

ALATI DIREKTNOG MARKETINGA

 

 

Dot Com Hrvatska

direktni marketing