Dot Com Hrvatska

 

newsletteri

 

 

Ima li pilota u avionu?

 

 

"Kad god vidite da netko vodi uspješan posao, budite sigurni da je jednom donio hrabru odluku."

Peter Drucker

 

Sigurno se sjećate luckastog filma iz naslova ovog našeg newslettera.

Pilot Vašeg malog aviona / tvrtke ste Vi.

Jedino o Vama ovisi hoće li Vaša tvrtka letjeti ili pasti.

Ima li pilota u Vašem avionu?

 

Bilo da vodite malu, srednju ili veliku tvrtku, više ste se puta našli pred nekom važnom odlukom.

I zbog straha od posljedica te odluke, niste ju donijeli pravovremeno. Svima nama se to dogodilo barem jednom.

 

No odugovlačenje nije karakteristika dobrog managera.

Odugovlačenje je loše za poslovanje.

Ako želite uspjeti, morate biti hrabri i odlučni.

 

Svi ćete sada reći da je lako biti hrabar i donositi odluke kad vodite tvrtku koja je velika i ima novaca.

To nije istina. Lakše je voditi tvrtku koja nema novaca, jer tada nemate puno toga za izgubiti.

Hrabrim i odlučnim odlukama možete samo profitirati.

 

Čemu ovaj uvod?

Sigurni smo da je većinu primatelja ovaj tekst već uvrijedio.

Tada nemojte čitati dalje, jer ćemo biti još i gori :)

Uvrijeđenost je pogrešna reakcija za jednog managera. Trebali biste biti radoznali, a ne uvrijeđeni.

Pravi manageri su uvijek radoznali, a nikad uvrijeđeni.

 

Prije nekog vremena smo Vam našom ponudom željeli pomoći u Vašem poslovanju.

I Vi ste nas nekoliko puta glatko odbili.

Čak 80% primatelja ovog newslettera je nekoliko puta dobilo našu ponudu. I odbilo ju.

Velika većina Vas je to učinila s izlikom kako nemate novaca za nabavku naših poslovnih baza podataka za direktni marketing.

I svi ste nas lagali.

 

Nedavno smo Vam dali ponudu koju niste mogli odbiti radi manjka novaca - ponudu kojom bi Vam se naše baze podataka same otplaćivale.

Uspjeli ste odbiti i nju :)

No otkrili ste nam činjenicu da razlog Vašeg odbijanja naših ponuda nije novac.

 

Vi se u stvari bojite donijeti brzu i razumnu odluku i time minirate vlastito uspješno poslovanje.

Razmislite 5 minuta i vidjet ćete da je tome tako.

 

Onih 20% managera koji su odlučili brzo i razumno, već rade s našim bazama podataka i unapređuju svoju prodaju.

Koliko će s našim bazama profitirati, ovisi samo o njima - o njihovom angažmanu, upornosti i trudu. No povećanje prodaje za njih nije upitno.

Povećanje prodaje koje im se već događa je direktna posljedica toga što su ti manageri znali donijeti hrabru i pravovremenu odluku.

Stoga ne sumnjamo u njihov uspjeh.

 

A evo i brojeva tome u prilog:

- od 100 tvrtki koje su nabavile naše alate za direktni marketing u posljednjih godinu dana, propala je samo jedna tvrtka. To je 1 %.

- od 500 tvrtki koje su odbile našu ponudu u posljednjih godinu dana, propalo ih je više od 50. To je čak 10 %.

 

Volimo vjerovati da su tvrtke iz našeg primjera uspjele zahvaljujući nama i našim alatima.

No sigurni smo da su te tvrtke uspjele zahvaljujući hrabrom i odlučnom managementu.

Budite hrabri i budite odlučni, jer avion je u Vašim rukama!

 

   Avion je u Vašim rukama!

 

 

 

Dot Com Hrvatska

direktni marketing