Dot Com Hrvatska

 

newsletteri

 

 

Koji je internet marketing najbolji?

 

 

"Marketing je kao seks. Svi misle da su najbolji u njemu."

Steve Tobak

 

No koji je internet marketing stvarno najbolji?
 
Provjeriti ćemo to na stvarnom primjeru.
 
 
Pratili smo marketinšku kampanju jednog našeg klijenta.
 
On od nedavno koristi našu poslovnu bazu podataka i dnevno pošalje oko 3.000 newslettera.
 
To je relativno malo, ali za ovaj primjer znakovito.
 
 
Istovremeno, klijent je uplatio Google Adwords reklamu, koja se vrti na Google tražilici 24 sata dnevno i koja ga košta oko 70 lipa za jedan klik.
 
Također, relativno je dobro prisutan na specijaliziranim portalima sa stručnim člancima i na društvenim mrežama s poveznicama na svoju stranicu.
 
 
Obzirom da Google Analytics bilježi sve izvore posjeta zasebno, lako je vidjeti koja kampanja dovodi najviše kupaca i kakva je njihova kvaliteta.
 
Primjer analize prikazan je na slici dolje, a odnosi se na jedan dan (konkretno 2. svibnja 2016. godine).
 
Posjete putem newslettera s direktnim linkom na klijentovu stranicu, Google bilježi kao direktne posjete.
 
 
Posjeta putem newslettera bilo je 307. Od toga, više od jedne stranice pogledalo je 153 posjetitelja.
 
Posjeta putem običnog pretraživanja Google tražilice bilo je samo 16. Više od jedne stranice pogledalo je samo 12 posjetitelja.
 
Posjeta putem plaćenih oglasa na Google tražilici bilo je samo 15. Više od jedne stranice pogledalo je samo 5 posjetitelja.
 
Posjeta s članaka na specijaliziranim portalima bilo je samo  7. Više od jedne stranice pogledalo je samo 4 posjetitelja.
 
Posjeta s društvenih mreža uopće nije bilo.
 
 
 
 
 
 
Da zaključimo:
 
  • Od ukupnog broja posjetitelja - potencijalnih kupaca, čak njih 90% pristiglo je putem poslanih newslettera.
  • Prodajne rezultate našega klijienta su plaćeni Google Adwords oglasi povećali za 30%, a slanje newslettera čak za 300%.
 
Odgovor na pitanje koji je internet marketing najbolji, više je nego jasan.
 
Newsletter marketing je najbolji.
 
 
 
Naziv našeg klijenta smo radi diskrecije namjerno obrisali sa gornje slike.
 
Ako smatrate da lažemo, javite nam se i rado ćemo vas povezati s njime radi potvrde svega što smo naveli.
 
 

 

   Mi stvaramo zadovoljne klijente!

 

 

 

Dot Com Hrvatska

direktni marketing